Mantenimentu di e parti di l'escavatore-Insegnamentu per cambià a pompa di alimentazione d'oliu d'escavatore

A rimpiazzà a pompa di carburante hè un compitu assai cumplicatu, è u costu di riparazione è rimpiazzamentu hè assai grande.Dopu tuttu, stu travagliu richiede una tecnulugia di mantenimentu assai alta, cumpetenze è cura.

Oghje spartemu i passi di rimpiazzamentu è e cumpetenze di a pompa di furnimentu di carburante, crede chì serà un grande aiutu per tutti!Chì stai aspittendu ?Affrettatevi è amparà dopu a cullezzione!

20190318120136516_副本

 

Primu:Sustituite a pompa di carburante (Pigliate u mutore J08E 30T per esempiu)

Quandu si rimpiazza a pompa di fornimentu d'oliu, truvate u ① centru mortu superiore, installate i ② bulloni di guida, è dopu smontate è installate a pompa di alimentazione d'oliu.

20190318120144519_副本

Quandu si smonta a pompa di alimentazione d'oliu senza truvà u puntu mortu, allineate a pusizione di u foru di u percorsu di guida di a flange di accoppiamentu è installate una nova pompa di alimentazione d'oliu.
I. Rimuove a pompa di alimentazione d'oliu (ùn girate micca l'arbre)
II.March a pusizioni di u foru di u bullonu di guida di a flange di accoppiamentu nantu à l'alloghju di u cuscinettu (marca incisa)
III.Allineate a pusizione di u foru di u bullonu di guida di a flange di accoppiamentu marcatu nantu à a carcassa di u cuscinettu per installà a nova pompa di alimentazione d'oliu.

20190318120151627_副本

Nota: A pompa di alimentazione d'oliu hè furnita cum'è una sola unità (senza cuscinetti di cuscinetti è flange di accoppiamentu), per quessa, hè necessariu di disassemble è assemble a flange di accoppiamentu.
Metudu di descomposizione: fissate a flange di accoppiamentu nantu à u tavulinu di morsa, alluntanate a noce, è sguassate cù un distaccu.
Metudu di assemblea: Fissà a flange di accoppiamentu nantu à a tavola di morsa è stringe a noce.

Ùn ci hè micca disassembler o morsa per disassemble a flange di accoppiamentu
Metudu di descomposizione 1: Ci hè un foru di vite per u distaccu nantu à a flange di accoppiamentu

(M10 × P1.5), installate i bulloni nantu à a flange di accoppiamentu, pressu i bulloni cù una verga di ferru, è alluntanà u datu centru.

20190318120200716_副本

Metudu di descomposizione 2: Allentate a noce cù un strumentu generale
Metudu di decomposizione 3: Avvitate i bulloni è sguassate a flange di accoppiamentu
Innota chì per prevene danni à a cunchiglia durante u disassemblamentu, mette materiale protettivu cum'è fogli di ferru sottili è rondelle in fronte di i bulloni.

20190318120209191_1

 

Assemblea
Assemble in l'ordine inversu di disassemblamentu.Coppia di serraggio: 63,7 N·m {650kgf·cm}

Sicondu:Motore J05E (per 20T)
A pompa di alimentazione d'oliu hè furnita cum'è una sola unità (senza ingranaggi), cusì hè necessariu di disassemble + assemblà l'ingranaggio di trasmissione.
Disassembly: Fix the drive gear on the vise table, sciolte a nut, è utilizate l'estrattore per caccià u drive gear.
Assemblage: Fissà l'ingranaggio di trasmissione nantu à a tavola di morsa è stringhje a noce.

A pompa di furnimentu di carburante di u mutore J05E hè guidata da ingranaggi.Quandu rimpiazzà a pompa di fornimentu di carburante, truvate u ① centru mortu superiore, è poi sguassate è installate a pompa di fornimentu di carburante dopu avè installatu l'attrezzatura speciale ②.Innota chì se a pompa di alimentazione di carburante hè sguassata senza truvà u puntu mortu, a pompa di alimentazione di carburante ùn pò micca esse installata currettamente.

20190318120218169_副本

Inoltre, quandu si stallanu a pompa di suminatu d'oliu, allineate u cutout di a piastra di l'ingranaggio di trasmissione cù u pirtusu di l'uttellu speciale per a stallazione.

20190318120228886_副本

Allineate a pusizione di a pompa di alimentazione di carburante cù un strumentu generale (esempiu di usu di una chjave Allen)

20190318120235650_副本

Riassuntu di riparatore di l'escavatore:
Ancu s'è u prucessu di rimpiazzà a pompa di carburante hè cumplicatu, se studiate attentamente è pigliate ogni passu cun cura, u pruprietariu o u reparatore principiante pò ancu esse cumpetente per questa operazione!
Di sicuru, s'è ognunu hà spirienza è cumpetenze insufficiente, hè megliu esse accumpagnatu da un vechju cunduttore, per ùn causà altri prublemi per trascuranza.

U cuntenutu pertinente di a pompa di l'oliu di l'excavatore hè introduttu quì, per leghje solu.Più mantenimentu di pezzi di machini di custruzzione, rimpiazzamentu è altri prublemi continuanu à esse introduttu in u futuru.

Sè avete qualchì ricambiu chì avete bisognu durante u prucessu di riparazione, per piacè cuntattateci!


Tempu di Postu: Dec-03-2021