Analisi di u mutivu perchè l'escavatore hè debbule, a vitezza hè assai lenta, è a pipa scoppia spessu

Simply mintuvà a valve sollievu principali, a prima mprissioni di tutti l 'amici machine hè chì a valvula hè assai impurtante, è parechji fiaschi assai difficiuli sò causati da l' anormalità di a valve di succorsu principale, ma u rolu specificu pò ancu esse assai impurtante per tutti.stranezza.

Per esempiu, pudete avè scontru u fenomenu chì tutta a vittura hè debule è a vitezza hè assai lenta durante u travagliu di l'escavatore.Calchì volta u pipa d'oliu d'alta pressione spessu sbuccia, ancu dopu chì hè rimpiazzatu cù un novu.In fatti, u "culprit" di sti prublemi Hè a valvula di succorsu principale!

A funzione principale di a valvula di sollievu:

In u sistema idraulicu, a valvula di succorsu principale hè aduprata per aghjustà è limità a pressione di u sistema per prutege tuttu u sistema idraulicu da esse danatu.Hè stallatu nantu à a valvula di cuntrollu principale (distributore) cù una forma cilindrica è a cima di a valvula di sollievu principale hè dispunibile Ajustamentu di socket Hexagon, sfarente da altre valvule di salvezza (valvola di salvezza di sovraccarico), ci sò dui nuts fissi nantu à a cima di u valvola di salvezza principale.

主溢流阀

A putenza di a valvula di sollievu principale vene da a pompa idraulica, è dopu a valvula di sollievu principale cuntrola a pressione di u sistema, è scorri à ogni cilindru d'azzione o mutore attraversu a valvula di cuntrollu principale per rializà a sicurità di tuttu u sistema idraulicu è u funziunamentu di l'escavatore. .

Fallu di a valvula di salvezza principale:

① U tubu d'alta pressione spessu scoppia, è u tubu sfonderà dopu avè rimpiazzatu u novu tubu.Sì stu fenominu accade, hè necessariu di verificà a pressione di overflow principale di l'escavatore.

Risolvi!In generale, stu fenomenu hè causatu da u burst pipe causatu da a pressione principale eccessivamente alta di u sistema idraulicu di l'escavatore, è pò esse risolta finu à chì a valvula di succorsu principale hè ridutta à a pressione standard.

②L'escavatore hè debule è a velocità hè assai lenta durante u travagliu.Stu fenomenu di fallimentu hè un fallimentu frequente di l'excavatore, di solitu per via di a pressione di u sistema bassu, a valvola di overflow principale hè bluccata da impurità, o di a valvola di overflow principale hè severamente purtata.In u risultatu, u flussu di flussu hè ridutta, è a pressione di overflow principale hè ancu ridutta, è l'escavatore serà debule è lento.

Risolvi!In generale, stu fenominu si trova, è pò esse disassemblatu è pulitu pocu, è rimpiazzatu s'ellu hè più seriu.

Regulazione di a valvula di salvezza principale:

Quandu aghjustà, aduprate una chjave per allentà a noce di serratura (C) in a stampa, girate a noccia di regolazione (D) in senso orario, a pressione aumenta, è a pressione di rotazione in senso antiorario diminuisce.Dopu avè strettu a noce, pruvate di novu per cunfirmà se u valore di pressione dopu a regulazione hè normale (Un manometru deve esse installatu durante l'aghjustamentu).

Riassume:

Sicondu l'articulu di sopra, ognunu hà ancu truvatu l'excavatore chì hè statu disturbatu per un bellu pezzu, u veiculu sanu hè debule, a vitezza hè assai lenta, è u mutivu di u fallimentu frequente di pipa.U prossimu passu hè di verificà è aghjustà, ma perchè a valvula di succorsu principale hè in u sistema idraulicu Una parte di precisione assai impurtante, cusì attentu quandu aghjustate!

 


Tempu di Postu: Nov-03-2021