A cunniscenza più cumpleta di l'introduzione di u sistema idraulicu di a caricatrice XCMG

U sistema idraulicu diCaricatore a roti XCMGhè una forma di trasmissione chì usa l'energia di pressione di u liquidu per a trasmissione, a cunversione è u cuntrollu di l'energia.Hè cumpostu principalmente di i seguenti aspetti:

1. cumpunenti Power: cum'èpompa idraulicas, chì cunvertisce l'energia meccanica di u primu mutore in energia idraulica

2. Elementi di attuazione: cum'è cilindri d'oliu, mutori, etc., chì cunverta l'energia idraulica in energia meccanica.

3. Elementi di cuntrollu: diverse valvule di cuntrollu per cuntrullà è aghjustà a pressione, u flussu è a direzzione di u liquidu in u sistema

4. Cumpunenti Auxiliary: cum'è cisterna di carburante, filtru d'oliu, pipeline, joint, diffuser oliu, etc.

5. U travagliu mediu: oliu idraulici hè u traspurtadore di trasmissioni putenza

U sistema idraulicu di u caricatore hè principarmenti divisu in i seguenti parti: sistema di travagliu, sistema di guida, alcuni di i quali sò serie G.

U caricatore hà ancu un sistema pilotu è un sistema di frenu.

 

1. U travagliu sistema idraulici

A funzione di u sistema idraulicu di travagliu di u caricatore hè di cuntrullà i muvimenti di u boom è u bucket.Hè cumpostu principarmenti di pompa di travagliu, valvula di distribuzione, cilindru di bucket, cilindru di boom, tank d'oliu, filtru d'oliu, pipeline, etc. U principiu di u sistema di travagliu di u caricatore di roti LW500FN hè u listessu cum'è quellu di u caricatore di roti LW300FN, salvu chì u specificazioni è mudelli di i cumpunenti diParte XCMGsò sfarenti.

2. Breve introduzione di cumpunenti principali

1. Pompa di travagliu

A maiò parte di e pompe aduprate nantu à i caricatori sò esternipompe à ingranaggi.

Direzzione di rotazione: vista da a direzzione di l'estremità di l'arburu,

A rotazione in u sensu orariu hè a rotazione diritta,

A rotazione in senso antiorario è a sinistra

2. Cilindru

U cilindru di boom, u cilindru di bucket di caricatore di roti, è u cilindru di sterzatu da esse introduttu più tardi in u caricatore sò tutti cilindri idraulici à doppia azione à pistone-tipa unica.

3. Valvula di distribuzione

A vàlvula di distribuzione hè ancu chjamata vàlvula d'inversione multi-via, chì hè principalmente cumpostu di trè parti: a vàlvula d'inversione di bucket, a vàlvula d'inversione di boom è a vàlvula di salvezza.I dui valvole inverse sò cunnessi in circuiti d'oliu in serie è paralleli, è a direzzione di u muvimentu di u cilindru d'oliu hè cuntrullata da cambià a direzzione di u flussu di l'oliu.A valvula di salvezza integrata stabilisce a pressione massima di travagliu di u sistema.

4. Pipeline

A cunnessione filettata trà a manguera è l'articulazione era principalmente di Tipu A è Tipu D, cù solu un segellu.L'annu passatu, avemu pigliatu l'iniziu in l'adopru di l'attuale struttura di sigillatura doppia 24 ° taper 0-ring in tutti i prudutti, chì ponu migliurà efficacemente u prublema di fuga di a superficia articulata.

5. Cisterna di carburante

A funzione di u tank d'oliu hè di almacenà l'oliu, dissipate u calore, precipitate impurità, è scappà l'aria chì hà penetratu in l'oliu.U caricatore di a serie 30 usa un sifone patentatu auto-sigillante cisterna di carburante in alta muntagna, è solu una piccula quantità d'oliu in u tubu d'acciaio chì assorbe l'oliu pò esse scaricatu durante u mantenimentu di u veiculu.

Hè un cisterna di carburante pressurizatu, chì hè realizatu aduprendu u filtru d'aria di prepressione di a serie PAF.A capacità di auto-priming di a pompa hè migliurata, è a vita di serviziu di a pompa hè prolongata.

 

Tre, sistema idraulicu di steering

U rolu di u sistema di guida hè di cuntrullà a direzzione di viaghju di u caricatore.U caricatore pruduciutu da a nostra sucietà usa una guida articulata.U sistema idraulicu di guida hè principalmente divisu in i seguenti trè forme:

1. Sistema di steering cù valve monostabile

Stu sistema hè u primu sistema di steering cumplettamente idraulicu aduttatu, cumpostu principarmenti di pompa di steering, valve monostabile, steering gear, valve block, cilindru di steering, filtru d'oliu, pipeline, etc., è alcuni sò ancu equipati di radiatore d'oliu idraulicu.U caricatore di u sistema di guida LW500FN ZL50GN adopta ancu diverse specificazioni è mudelli di cumpunenti di u sistema.

 

4. Breve introduzione di cumpunenti principali:

(1) Steering gear

Aduprà un timone idraulicu cumpletu, chì hè principalmente cumpostu da una valvula di seguitu, un mutore di misurazione è un mecanismu di feedback.

(2) Bloccu valve

U bloccu di valvula hè principalmente cumpostu da una valvula unidirezionale, una valvula di salvezza, una valvula di sovraccarichi è una valvula supplementu d'oliu.Hè cunnessu trà a pompa di sterzo è l'equipaggiu di sterzo, è in generale hè stallatu direttamente nantu à a flange di u corpu di a valvula di l'equipaggiu.

(3) Valve monostabile

A valvula monostabile guarantisci u flussu stabile necessariu da l'equipaggiu di guida per risponde à i bisogni di guida di tutta a macchina quandu u fornimentu di carburante di a pompa d'oliu è a carica di u sistema cambianu.

 

Cinque, altru

1. A pompa di steering hè ancu una pompa di ingranaggi, cù a listessa struttura è u principiu di travagliu cum'è a pompa di travagliu;a struttura è u principiu di funziunamentu di u cilindru di steering hè listessu cum'è u cilindru boom è u cilindru bucket.

 

2. Load sensing full hydraulic steering system

A sfarenza trà stu sistema è i sistemi di sopra hè: a valvula di priorità hè usata invece di a valvula monostabile, è l'equipaggiu di steering adopta a serie TLF coaxial flow amplifying steering gear.

A caratteristica di stu sistema hè chì si pò distribuisce u flussu à ellu prima secondu e esigenze di u circuitu di l'oliu di guida;è u flussu restante hè unitu in u sistema idraulicu di travagliu, chì pò riduce u spustamentu di a pompa di travagliu.

3. Sistema di guida di amplificazione di flussu


Tempu di Postu: 26-Nov-2021