Soluzione à u prublema di decolorazione di u cilindru di l'escavatore (cilindro neru)

Dopu chì l'escavatore hà travagliatu per un periudu di tempu, i cilindri di l'armi grossi è chjuchi seranu scoloriti, in particulare e macchine più vechje.A decolorazione hè più seriu.Parechje persone ùn sò micca sicuru ciò chì hè causatu, è pensanu chì hè un prublema di qualità di u cilindru.

A decolorazione di u cilindru d'oliu hè un fenomenu cumuni.Ci hè parechje mutivi, è a maiò parte di i ragiuni di a decolorazione ùn anu nunda di fà cù a qualità di u cilindru.A seguita hè una breve introduzione à un escavatore Komatsu pc228 chì hè statu riparatu recentemente da u persunale di mantenimentu di a fabbrica.Parlemu di a causa di a decolorazione di u cilindru di l'excavatore è a suluzione.

Fenominu di prublema:
Un escavatore Komatsu pc228 di u cliente, u cilindru d'oliu di a macchina hà cambiatu culore (u cilindru d'oliu era neru), è l'oliu idraulicu hè cambiatu da a cumpagnia.Pigliò solu più di 500 ore.Ùn sò micca ciò chì passa ?

Analisi di fallimentu di a decolorazione di u cilindru di l'escavatore (cilindru neru):
In generale, u culore di u cilindru hè cambiatu. À u primu, u cilindru appariscerà turchinu, dopu u culore si scurisce gradualmente è poi diventa viola, finu à chì infine diventa neru.
In fatti, a decolorazione di u cilindru ùn hè micca dovutu à a reazzione chimica stessu, ma a superficia hè cuparta cù una film culurata, cusì pare chì u cilindru hè scoloritu.Analizemu prima i motivi di a decolorazione di u cilindru.

1. Grande diffarenza di temperatura trà internu è fora di u cilindru
Questa situazione si trova spessu in l'invernu.Dopu chì l'escavatore travaglia per un bellu pezzu, a temperatura di u sistema idraulicu aumenta, è a temperatura di l'ambiente esternu hè assai bassu.À questu tempu, ci hè una grande diferenza di temperatura trà l'internu è l'esternu di u cilindru.A barra di cilindru hè in questa situazione.U travagliu in giru pò facilmente fà chì u cilindru cambie u culore.
2. A qualità di l'oliu idraulicu hè troppu poviru
Quandu rimpiazzà l'oliu idraulicu di un escavatore, per risparmià soldi, parechji patroni ùn anu micca cumprà l'oliu idraulicu originale, chì ponu facilmente fà chì u cilindru cambie u culore.Perchè l'oliu idraulicu aghjunghje un additivu anti-usura di pressione estrema, idraulica di marche diverse di fabricatori U rapportu di additivi in ​​l'oliu hè diversu, cusì u mischju pruvucarà decolorazione è ancu affettà u sistema idraulicu.
3. Ci sò impurità nantu à a superficia di a barra di cilindru
Quandu l'escavatore hè travagliatu, u cilindru di u cilindru idraulicu hè spessu in cuntattu cù l'ambiente esternu, è hè faciule d'aderisce à a polvera è impurità, soprattuttu in cundizioni di travagliu duru, chì serà più seriu.Se ùn hè micca pulita in u tempu, l'accumulazione di polvera è impurità pruvucarà ancu u cilindru à cambià u culore.
S'ellu diventa blu, pò esse causatu da l'additivi in ​​u sigillu d'oliu è l'oliu idraulicu aderenti à a barra di cilindru à alta temperatura.S'ellu diventa neru, pò esse chì u piombu cuntenutu in u spray in a manica di usu hè attaccatu à u cilindru.U mutivu nantu à u polu.
4. Ci sò linii fini nantu à a superficia di u bastone di cilindru
Ci hè una altra pussibilità chì a qualità di a barra di cilindru hè difettu.A superficia di u cilindru di u cilindru hà cracke è linee fini chì sò difficiuli di truvà à l'occhiu nudu.U mutivu principalu hè chì a superficia di u pistone ùn hè micca riscaldatu in modu uniforme durante u prucessu di electroplating, è i cracks appariscenu.A situazione di u mudellu.Sta situazione si trova solu da una lente d'ingrandimentu d'alta putenza.

Dopu avè parlatu di a causa di a decolorazione sopra, parlemu di a suluzione à a decolorazione di u cilindru di l'excavatore (u cilindru hè neru):
1.Se truvate chì a superficia di u cilindru hà un culore turchinu chjucu è chjucu, pudete lascià solu. Di solitu, dopu un periodu di travagliu, u culore turchinu sparirà automaticamente.
2. Sè truvate chì a decolorazione hè assai seriu, avete bisognu di rimpiazzà u novu sigillu d'oliu è u manica di usu, è verificate u sistema idraulicu à u stessu tempu per evitari l'alta temperatura di l'oliu idraulicu.Sta situazione generalmente sparisce dopu à un periudu di tempu.
3.Se a mità di u cilindru di u bucket hè scolorita, significa chì a temperatura di l'oliu idraulicu hè troppu altu, è avemu bisognu di pulisce u radiatore in modu cumpletu per riduce a temperatura di l'oliu idraulicu durante u travagliu.
4. Se u cilindru hè decoloratu dopu à rimpiazzà l'oliu idraulicu di altre marche, l'oliu idraulicu originale deve esse rimpiazzatu immediatamente à questu tempu.
5. Se a decolorazione hè causata da u cracking di u cilindru, questu hè u prublema di u cilindru.Sè pussibule, coordinate cù l'agente di u fabricatore per risolve, o cumprà un cilindru di rimpiazzamentu da sè stessu.

In corta, ci sò parechje ragiuni per a decolorazione di u cilindru, alcuni di i quali sò causati da l'ambiente esternu, è a maiò parte di i mutivi principali sò i so prublemi.Per esempiu, a qualità di l'oliu idraulicu, l'alta temperatura di l'oliu idraulicu, a qualità di u cilindru, etc., in fatti, tutti questi ci vole à Certi prublemi chì devenu esse attenti à u prucessu di mantenimentu di ogni ghjornu.

A decolorazione di u cilindru hè solu un picculu avvisu chì u sistema idraulicu hè malfunzionatu.Una volta truvate chì ùn pò micca esse paralizatu, avete bisognu di cuntrollà u sistema idraulicu cù cura è verificate l'aspetti sopra à verificà induve u prublema hè.Credu chì quandu avete scontru fallimenti simili in u futuru, sapete da Chì sò i motivi?Risolvemu u prublema !

Inoltre, a nostra cumpagnia furnisce ogni tipu di cilindri di marca di escavatore.Sè avete bisognu di rimpiazzà u cilindru di l'excavatore, pudete cuntattateci in ogni mumentu.

垂直油缸修理包

Kit di Riparazione di Cilindru Verticale XCMG

PC200-8挖掘机气缸盖油缸总成6754-11-1101

Komatsu PC200-8 assemblea di cilindru di testa di cilindru per escavatore 6754-11-1101

263-76-05000油缸 2_750

Shantui 263-76-05000 cilindru


Tempu di Postu: Dec-20-2021