Durante a stallazione di sigilli flottanti, ci sò parechje cose chì deve esse attentu. Fighjemu un ochju.
1. L'anellu di sigillatura flottante hè propensu à u deterioramentu per via di u cuntattu longu cù l'aria, cusì l'anellu di sigillatura flottante deve esse eliminatu durante a stallazione. I sigilli flottanti sò assai fragili è deve esse trattatu cù cura. U situ di stallazione deve esse liberu di terra è polvera.
2. Quandu si stallanu u sigillu d'oliu flottante in a cavità, hè cunsigliatu di utilizà l'arnesi di stallazione. L'O-ring spessu si torce nantu à l'anellu flottante, causendu una pressione superficiale irregolare è fallimentu prematuru, o l'O-ring hè imbuttatu à u fondu di a basa è casca da a valle di l'anellu flottante.
3. I sigilli flottanti sò cunsiderati parti di precisione (in particulare i superfici articulati), per quessa, ùn aduprate micca strumenti affilati per causà danni permanenti à u sigillu oliu flottante. È u diametru di a superficia di l'articulazione hè assai affilata, per piacè portate guanti quandu si move.
Sè avete bisognu di cumprà accessori di sigilli flottanti cunnessi, per piacècuntatta ci. Sè avete bisognu di cumpràmachini d'occasione, pudete puru cuntattateci !
Tempu di post: Aug-13-2024