Cumu mantene u sistema di rinfrescante di u bulldozer

1. Usu di l'acqua di rinfrescante:
(1) L'acqua distillata, l'acqua di robba, l'acqua di piovana o l'acqua di fiume pulita deve esse usata cum'è acqua di rinfrescante per i motori diesel.L'acqua brutta o dura (acqua di pozzu, acqua minerale, è altre acqua salata) ùn deve esse usata per evità a scala è l'erosione di liners di cilindru.Solu in cundizzioni di l'acqua dura, pò esse usatu solu dopu à rinfurzà è rinfriscà i soldi.
(2) Quandu aghjunghje l'acqua à u cisterna d'acqua, u sistema di rinfrescante ùn pò micca esse cumplettamente ripienu in una volta.Dopu chì u mutore diesel hè in funzione, deve esse verificatu di novu.S'ellu hè insufficiente, u sistema di rinfrescante deve esse ricaricatu.L'entrata di l'acqua di u sistema di rinfrescante si trova nantu à a cima di a piccula tappa superiore di u bulldozer.
(3) In u casu di funziunamentu cuntinuu, l'acqua di rinfrescante deve esse rimpiazzata ogni 300 ore o più.Ci hè cinque porte di cut-off d'acqua per u sistema di rinfrescante di u mutore di diesel bulldozer: 1 hè situatu à u fondu di u tank d'acqua;2 hè situatu à u fondu di u cooler di l'oliu di u mutore diesel;3 hè situatu à l'estremità frontale di u mutore diesel, à a pompa di l'acqua circulante;4 hè situatu à u fronte manca di u casu di trasferimentu, nantu à u corpu di u mutore diesel;L'estremità inferiore di u tubu di uscita di u cisterna d'acqua.

SD16-1-750_纯白底

 

 

 Se site interessatu à i bulldozers, cliccate quì!

2. Trattamentu scala:
Ogni 600 ore, u sistema di rinfrescante di u mutore diesel deve esse trattatu cù scala.
In u trattamentu di scala, hè generalmente pulita cù una solu suluzione àcida prima, è dopu neutralizata cù una suluzione alcaline aqueous.Per mezu di una reazzione chimica, a scala insoluble in acqua hè cunvertita in sali solubili in acqua, chì sò eliminati cù l'acqua.

U prucessu di funziunamentu specifichi hè u seguitu:
(1) Eliminate u termostatu di u sistema di rinfrescante.
(2) Avviate u mutore diesel è elevà a temperatura di l'acqua à 70~85C.Quandu a scala flottante hè alzata, spegne immediatamente a fiamma è libera l'acqua.
(3) Pour u fluidu di pulizia acidu preparatu in u cisterna di l'acqua, avvià u mutore di diesel, è fate u funziunamentu à 600 ~ 800r / min per circa 40 minuti, è poi liberate u fluidu di pulizia.

Preparazione di suluzione di pulizia àcida:
Aghjunghjite trè acidi in l'acqua pulita in e seguenti proporzioni: àcitu cloridicu: 5-15%, àcitu fluoridicu: 2-4%,
Àcitu glycolic: 1 à 4%.Dopu à mischjà bè, pò esse usatu.
Inoltre, se ne necessariu, una quantità adatta di polyoxyethylene alkyl allyl etere pò esse aghjuntu per migliurà a permeabilità è a dispersibilità di scala.A temperatura di u fluidu di pulizia àcida ùn deve micca più di 65 ° C.A preparazione è l'usu di u fluidu di pulizia ponu ancu riferite à u cuntenutu pertinente in u manuale di operazione è mantenimentu di u mutore diesel di a serie "135".
(4) Allora injecta una soluzione aquosa di carbonate di sodiu 5% per neutralizà a suluzione di pulizia àcida chì resta in u sistema di rinfrescante.Avviate u mutore di diesel è lasciate corre lentamente per 4 à 5 minuti, dopu spegne u mutore per liberà a suluzione di carbonate di sodiu.
(5) Infine, iniettate acqua pulita, avviate u mutore diesel, fate u funziunamentu à una velocità alta è à volte bassa, sciacquate a suluzione residuale in u sistema di rinfrescamentu cù acqua pulita, circulate per un pezzu, dopu spegne u mutore è liberate acqua.Segui stu prucessu è repite l'operazione parechje volte finu à chì l'acqua scaricata hè neutrale cù l'ispezione di carta tornasole.
(6) In 5 à 7 ghjorni dopu a pulizia, l'acqua di rinfrescante deve esse rimpiazzata ogni ghjornu per impedisce a scala residuale di bluccà a porta di drenu di l'acqua.

3. L'usu di antifreeze:
In cundizioni severi di fretu è di temperatura bassa, l'antifreeze pò esse usatu.

bulldozer-1-750-无

Sè site interessatu à i pezzi di ricambio per bulldozer, cliccate quì!

 


Tempu di Postu: Dec-28-2021