Cumu sceglie u materiale principale di u sigillu d'oliu flottante?

I materiali metallici di i sigilli flottanti sò principarmenti rapprisintati da l'acciaio di cuscinetti, l'acciaio di carbonu, a ghisa, a ghisa in lega di nichel-cromu, a lega di molibdenu à altu cromu, a lega di ghisa in lega di tungstenu-cromu, a lega di nichel, etc. L'aghjunzione di cromu, molibdenu, nichel è altri elementi seranu ancu adattati. Si pò migliurà effittivamenti a forza, a resistenza à l'usura è a resistenza à a corrosione di a lega, ma ancu aumenta u costu di materie prime. Per quessa, u materiale più apprupriatu pò ancu esse sceltu nantu à a temperatura attuale, a velocità, a corrosione è i bisogni di mantenimentu di l'equipaggiu.

Cumu sceglie u materiale principale di u sigillu d'oliu flottante?

Materiali cumunimenti usati per i sigilli d'oliu flottanti includenu: gomma nitrilica, gomma fluorurata, gomma di silicone, gomma acrilica, poliuretanu, politetrafluoroetilene, etc. Quandu selezziunate un materiale di sigillatura flottante, cunzidira a cumpatibilità di u materiale cù u mediu di travagliu, a so adattabilità à a temperatura di u funziunamentu. è a capacità di u labbre per seguità a rotazione d'alta veloce di l'arburu rotanti. A tampiratura di u labbu di u sigillu d'oliu hè 20-50 ° C più altu ch'è a temperatura di u mediu di travagliu. Questu deve esse nutatu quandu selezziunate materiali.

In un futuru vicinu, lanceremu alcuni articuli informativi intornu à i fogghi. L'amichi chì sò interessati ponu seguità. Sè ancu bisognu di cumprà sigilli, pudete mandà una dumanda direttamente nantustu situ web.


Tempu di post: Aug-06-2024