Mantenimentu currettu di separatore oliu-acqua: drenà l'acqua

L'articulu precedente hà finitu di parlà di ciò chì i prublemi saranu se u separatore d'oliu-acqua hè dannatu. In seguitu, parlemu di cumu mantene currettamente u separatore d'oliu-acqua. Oghje parlemu prima di a liberazione di l'acqua.

Mantenimentu currettu di separatore oliu-acqua: drenà l'acqua

Credu chì parechji amichi sò familiarizati cù l'acqua di drenaje da u separatore d'oliu-acqua. Basta svitate a valvula di drenu sottu à u separatore di l'oliu-acqua è sguassate l'acqua pulita. U separatore oliu-acqua cù funzione di drenaje automaticu hè più simplice. Mentre u signale di alarme hè ricevutu, u buttone di liberazione di l'acqua in a cabina pò esse pressatu per liberà l'acqua. A valvula di liberazione di l'acqua si chjude automaticamente dopu chì l'acqua hè liberata. Questu pò assicurà chì l'acqua in u separatore di l'oliu-acqua hè drenata in u tempu. Ma drenà l'acqua ùn hè micca simplice quant'è pensemu. In fatti, l'acqua di drenu hà ancu parechje cose à attente. Parlemu di ciò chì deve esse attentu à quandu si scarica l'acqua da u separatore d'oliu d'acqua.

1. Scaricate l'acqua in u tempu.
Durante u mantenimentu di rutina di ogni ghjornu, duvemu piglià un ochju à u separatore d'oliu-acqua. Se ci hè troppu acqua in questu o supera a linea d'avvisu, duvemu drenà l'acqua in u tempu.

2. Scaricate l'acqua regularmente.
Prima di tuttu, dopu chì u carburante hè cumpletamente cunsumatu, l'acqua in u separatore di l'oliu d'acqua deve esse liberata in u tempu. Siconda, dopu à rimpiazzà u filtru di carburante, l'acqua in u separatore di l'oliu-acqua deve esse liberata in u tempu.

3. Ùn vi scurdate di aghjunghje oliu dopu à drena l'acqua.
Dopu avè drenatu l'acqua da u separatore di l'oliu-acqua, assicuratevi di rinfriscà a pompa di carburante finu à chì a pompa di carburante hè piena.

Sè avete bisognu di cumprà un separatore oliu-acqua oaltri accessori, per piacè cuntattateci. CCMIE - u vostru fornitore di accessori di fiducia!


Tempu di post: 26-mar-2024